Zakup poprzez sms
Podkłady pobierane spakowane są WinZipem i zapiszą się w komputerze pobierającego, jako /numer/.zip. Np: 04587.zip
W taką ściągniętą juz paczuszkę należy kliknąć prawą myszką i z listy poleceń wybrać "rozpakuj tutaj" lub "wypakuj wszystkie".
Dopiero po rozpakowaniu można MIDI zapisać na dyskietce, czy pendrivie, a mp3 na płycie CD, albo odtwarzać w komputerze.
A więc kupujemy błyskawicznie.
Należy najpierw znaleźć podkład, który nas interesuje, czyli wpisać w wyszukiwarce tytuł, lub słowo tytułu, albo wykonawcę czy też numer podkładu - i kliknąć w "lupkę" (znajdź). Gdy tytuł już znaleziony, klikamy w niego, następnie klikamy w ikonkę "KUP SMSem" i jesteśmy prowadzeni "za rączkę" przez system. Spokojnie, bez zniecierpliwienia, wykonujemy polecenia kolejno otwierających się podstron aż do ściągnięcia potrzebnego podkładu.
Reklamacje.
Jeżeli z jakiegoś powodu zakup się nie udał, nie "wyszedł" - wtedy wysyłamy informację e-mail, podając w niej: numer komórki, z której wysyłany był sms, kod, który przyszedł, numer i format (MIDI czy mp3) utworu, który miał być zakupiony - na adres: leszek@muzyczka.pl Postaramy się reklamację uwzględnić jak najszybciej od poniedziałku, godz. 10 do piątku, godz. 18. W soboty i niedziele nie pracujemy.
Płatność SMS wprowadziliśmy głównie dla tych użytkowników podkładów muzycznych, którzy potrzebują dany podkład już! natychmiast! na wczoraj!
Może z niego korzystać również każda inna osoba lubiąca śpiewać.
- Serwis działa u każdego operatora telefonii komórkowej na terenie Polski.
- Koszt usługi: 11,07 zł z VAT (9zł netto).
- Serwis obsługuje CashBill S.A.
A więc kupujemy błyskawicznie.
Należy najpierw znaleźć podkład, który nas interesuje, czyli wpisać w wyszukiwarce tytuł, lub słowo tytułu, albo wykonawcę czy też numer podkładu - i kliknąć w "lupkę" (znajdź). Gdy tytuł już znaleziony, klikamy w niego, następnie klikamy w ikonkę "KUP SMSem" i jesteśmy prowadzeni "za rączkę" przez system. Spokojnie, bez zniecierpliwienia, wykonujemy polecenia kolejno otwierających się podstron aż do ściągnięcia potrzebnego podkładu.
Reklamacje.
Jeżeli z jakiegoś powodu zakup się nie udał, nie "wyszedł" - wtedy wysyłamy informację e-mail, podając w niej: numer komórki, z której wysyłany był sms, kod, który przyszedł, numer i format (MIDI czy mp3) utworu, który miał być zakupiony - na adres: leszek@muzyczka.pl Postaramy się reklamację uwzględnić jak najszybciej od poniedziałku, godz. 10 do piątku, godz. 18. W soboty i niedziele nie pracujemy.